FAQ

Ik kan niet inloggen op mijn account.
Controleer of je  inlognaam of wachtwoord correct is. Lukt het dan nog niet om in te loggen, vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.

Hoe lang is de gemiddelde levertijd?
De gemiddelde levertijd is vijf werkdagen. Spoedbestellingen zijn mogelijk.

Ik wil iets met spoed laten drukken, kan dat?
Ja, dat kan. Neem telefonisch contact met ons op, dan bespreken we samen de mogelijkheden.

Krijg ik een factuur?
Ja, zodra je hebt betaald, ontvang je van ons per mail een digitale factuur. De BTW is hierop gespecificeerd voor zakelijke klanten.

Kan ik ook anders betalen dan met iDeal?
Ja, u kunt met iDeal of Mini-tix betalen.

Ik heb een bestelling geüpload, maar ik weet niet of mijn drukwerk het goede formaat heeft. Kunnen jullie dit controleren?
Wij controleren je drukwerk op mogelijke fouten. We nemen dan altijd contact met je op, mocht er iets mis zijn met het geüploade drukwerk.

Worden er verzendkosten berekend?
De verzendkosten worden apart gespecificeerd aan het eind van het bestelproces. Je bestelling wordt op het door jouw aangegeven adres bezorgd.

Ik wil graag mijn drukwerk om bepaalde redenen retour sturen. Hoe kan ik dit het beste doen?
Wij werken met de Retour Ophaalservice. Stuur ons een mail met de reden waarom je jouw bestelling retour stuurt, het adres waar het drukwerk opgehaald dient te worden en de tijden waarop het ophalen mogelijk is. Wij zorgen voor een goede afhandeling.

 

Staat jouw vraag hier niet bij, neem dan hier contact met ons op.